marți, 12 februarie 2013

Inceputul...


Bine v-am gasit! Povestea mea incepe cam asa: o zi obisnuita in care nimic nu prevestea sa se intample ceva notabil, o zi care "promitea" sa fie ca si precedenta, plictisitoare si nesemnificativa. Ma tot gandeam ce sa fac ca sa imi gasesc de lucru, sa fac ceva care sa ma mai anime putin. Si asa, in incercarea de a iesi din monotonia cotidiana mi-a venit ideea de a face ceva...ceva care ma pasioneaza, care sa fie creativ si distractiv: bijuterii handmade. Nu era prima data cand aceasta idee incoltise in mintea mea, mai avusem o tentativa acum vreo 3 ani, insa niciodata nu am fost destul de curajoasa sa incerc. Acum insa era momentul ideal sa incerc. Nu eram atat de convinsa si avem temeri ca poate nu voi reusi,  ca nu sunt atat de talentata, dar nu am vrut sa las aceste ganduri sa ma intoarca din drum. Doar "incercarea, moarte n-are", nu?  Am inceput sa caut pe net materialele de care avem nevoie si in aceeasi zi, am facut si prima comanda, pentru ca stiam ca daca mai aman...poate mi-as fi pierdut curajul. Si iata cum dintr-o zi aparent banala, prin puterea spiritului uman de a visa, cauta si gasi mereu surse de inspiratie, s-a transformat intr-o zi constructiva si in acelasi timp "semnificativa" pentru mine, pentru ca faceam ce imi doream de mult. O astfel de zi am avut eu, o zi plina de inspiratie...ceea ce va doresc si voua! :)

Un comentariu:

  1. Once upon a time, not so very long ago, in a land both near and far, lived a jewelry girl. Oh, how this girl loved to wear jewelry... The jewelry girl loved "fimo" jewelry most of all and in a beautiful inspiring day she start to create them her self.

    To be continued

    RăspundețiȘtergere